Ukas treningsøkter og litt hundenytt!

Denne uka har det blitt 2 spinningøkter, en ren styrkeøkt på ben og rygg, samt en TRX økt (slyngetrening) i går. Har litt mer kardio og mindre ren styrke nå som jeg skal litt til ned i vekt/fettprosent... Vekta sier ikke alt, siden muskler som kjent veier mer enn fett - men det er speilet og målebåndet jeg bruker!

Denne isen er forøvrig knallgod! Vips, var den borte og jeg vondt i magen... Og nei, yoghurtis er ikke sunnere enn vanlig is - bare bedre!:-)

Tirsdag så økten slik ut;

Knebøy

Strak markløft

Gående utfall med vektsekk

Bulgarsk utfall

Pull-ups

Stående sidehev med hantler

På onsdag tok jeg litt styrke på rygg og skuldre før syklingen. Det ble;

Nedtrekk smalt grep

Sittende roing i kabel

Kabelcross bakside

Sidehev i kabel

Etter TRX timen i går er jeg vannvittig støl! Det var 100 rep av alle 5 øvelsene, blant annet 100 spensthopp, og det er forøvrig ganske mye. Det er ikke muskelbyggende akkurat, men en avveksling.. Håper alle som var der hadde trent endel før, ellers kan det jo være skadelig...;)

Jeg og Trude var en snartur i Amsterdam uka før 17.mai også. Var nede med Emma for å treffe en flott herremann:-) Valper til all slags hundesport ventes i midten av juli. Sjekke gjerne mer på Nanduhria

I dag er det bare avslapning, junior og Roger er en tur på svømmetrening bare;)

I morgen blir det spinning igjen!

Én kommentar

sammegreia

31.05.2015 kl.16:28

Ha en kjempefin søndag, kos deg på siste dagen av helg og mai!:)

Hadde satt stor pris på om du hadde tatt en titt innom vår blogg!<3

Skriv en ny kommentar

Kristine

Kristine

36, Fredrikstad

Er nå tilbake på trening for fullt. Med 2 barn, må ting planlegges nøye. Har for tiden fødselspermisjon, så da blir det trening på formiddagen. Jeg debuterte i Athletic Fitness høsten 2011. Målet er å komme tilbake i enda bedre form! I mellomtiden jobber jeg med å bli godkjent Fitness - og kroppsbyggerdommer. Er ellers lidenskapelig interessert i en sunn livsstil og hard trening. Jeg synes det er gøy å lage sunn, proteinrik og variert mat, samt proteinrike kaker og bakst. Har en datter på 8 mnd og en sønn på 7 å, samt en fantastisk mann, som jeg er så heldig å dele denne livsstilen med! Roger er Personlig Trener på Family Sports Club. Han har også tatt kurset Kost og Trening, og Kosthold og Helse på NIH. Familien har alltid førsteprioritet, og for å ha energi og overskudd til dem, er det viktig å opprettholde treningen og et sunt kosthold <3 På Instagram - kristinevinje

Kategorier

Arkiv

hits