Trening og dagens frokostblanding tips, ref Matkontrollen i dag

Dagen startet med babysvømming på Blekkspruten. Tulla elsker det! Sprelling og spruting i en halvtime;-)

Etter svømming, ble det en treningsøkt. Kjente jeg var litt daff etter det varme vannet, men fikk fullført en ålreit økt.

Ettbens liggende benpress

Booty builder

Benkpress

Brystpress i kabel i supersett med enarms sidehev i kabel

Flyes i supersett med liggende sidehev

Da jeg var ferdig, kom det Thai mat til Roger og de andre på grunn av Family seminaret de var på. Ble så fristet av lukta at det ble take away på vei hjem... Royal Thai take away på Øssia er bare helt knall!

Ønsker dere variasjon fra havregryna, kan jeg anbefale Supermüsli fra Pauluns;-) Den er nemlig helt uten tilsatt sukker og rik på fiber! En bakdel er at den er kjøpt i Sverige og var da naturlig nok ikke med i Matkontrollen og Therese F.Mathisens test av frokostblandinger. Men ærlig talt, er det virkelig så vanskelig å lese næringsinnholdet på pakka da?!

Det er ikke så vanskelig å lage hjemmelaga müsli heller, bare å tilsette havregryna blåbær, mandler/valnøtter, rosiner etc.

I morgen er det spinning kl 10.00! Deretter rydd og vask av hus, før en tur på Ruethai massasje;-) Det er nesten som å være i Thailand der inne...

Forrige gang hadde jeg tradisjonell Thai massasje, men det er jo best hvis man har vondter. Det har jeg ikke, så blir en behagelig oljemassasje på meg. Lørdag er det bryllupsdag, så må myke opp litt - hehe!:-)

Aleksander hadde jo også med seg Sondre, god kamerat hjem i dag, så det ble både lek med biler, trampolina og en runde med olabilene:-) Etter det var det avgårde til Turnhallen for Basis turntrening/styrke.

Trampolina er 426 cm, og jeg må si den er i største laget, haha! Bra junior er fornøyd!:-)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristine

Kristine

36, Fredrikstad

Er nå tilbake på trening for fullt. Med 2 barn, må ting planlegges nøye. Har for tiden fødselspermisjon, så da blir det trening på formiddagen. Jeg debuterte i Athletic Fitness høsten 2011. Målet er å komme tilbake i enda bedre form! I mellomtiden jobber jeg med å bli godkjent Fitness - og kroppsbyggerdommer. Er ellers lidenskapelig interessert i en sunn livsstil og hard trening. Jeg synes det er gøy å lage sunn, proteinrik og variert mat, samt proteinrike kaker og bakst. Har en datter på 8 mnd og en sønn på 7 å, samt en fantastisk mann, som jeg er så heldig å dele denne livsstilen med! Roger er Personlig Trener på Family Sports Club. Han har også tatt kurset Kost og Trening, og Kosthold og Helse på NIH. Familien har alltid førsteprioritet, og for å ha energi og overskudd til dem, er det viktig å opprettholde treningen og et sunt kosthold <3 På Instagram - kristinevinje

Kategorier

Arkiv

hits