Gravidtrening med PT!

Ja, nå har jeg faktisk bevega ræva mi bort på Family to ganger denne uka!:-) Slett ikke verst, og ikke har jeg sovna på sofaen (enda!) heller.

Min kjære mann er jo utdannet PT, så jeg har hatt litt veiledning av han - som har lært litt om styrketrening for gravide;-) Han har forøvrig vært på NIH igjen også, denne gang var temaet kost og trening. Utrolig viktig og burde vært et must for alle PT'er. Vil tro kundene også forventer kostholdsråd (evnt kostplan).

Onsdagens trening:
Utfall med kroppsvekt
Sittende roing smalt grep
Sittende roing bredt grep
Sidehev i kabel
Fronthev
Knestående diagonalhev (for rygg)
Bekkenbunnstrening (ja, er viktig!)
Ellipsemaskin 10 min


Ja - jeg er støl i bena i dag. Er det mulig sier jeg!? Utfall uten vekter i henda, jaja - sånn er det nå om dagen;)

Her er en god lunsj fra helga - mye bedre enn brødmat!;) ikke minst for magen min... Om dere lurer på om jeg spiser mer enn før, ja det er klart det ikke er tida for diett nå - men kaker og godis holder jeg meg unna med unntak av et par dager i uka, og da er det som oftest is:-)

Treninga i dag:
Ellipsemaskin 30 min
Nedtrekk bredt grep
Kabelcross bakside
Tricepspress i tau
Bicepscurl med hantler


Det var mer enn nok - og hvis jeg klarer to ganger per uke fremover, skal jeg være fornøyd:-) Jeg merker uansett at det har hjulpet med kortere arbeidsuker, skal innrømme at det er tøft å jobbe fullt nå, siden jeg sover ganske mye..

Slenger med et bilde fra i dag;)

Nå må vi snart ha påfyll av proteinpulver osv! Ikke at jeg tar noe særlig tilskudd nå, men min kjære gjør jo det!;)

Fortsatt Norkost vi handler hos, men se om vi skal forandre litt på det...;)

Redigerer;
Kom på at jeg kjøpte Dream is i stad - ny smak!
Mm, fikk smake i butikken - ellers hadde jeg vel endt opp med Cookie Dough som vanlig. Tror nok denne kan bli en god nummer to!;)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristine

Kristine

35, Fredrikstad

Jeg er nå gravid og treningen er derfor veldig annerledes om dagen. For å bygge et lite mirakel, kreves både mer mat og hvile - og jeg lytter alltid på kroppen. Jeg debuterte i Athletic Fitness høsten 2011. Målet er å komme tilbake i enda bedre form! I mellomtiden jobber jeg med å bli godkjent Fitness - og kroppsbyggerdommer. Er ellers lidenskapelig interessert i en sunn livsstil og hard trening. Jeg synes det er gøy å lage sunn, proteinrik og variert mat, samt proteinrike kaker og bakst. Har en sønn på 6 år og en fantastisk mann, som jeg er så heldig å dele denne livsstilen med! Roger er Personlig Trener på Family Sports Club. Han har også tatt kurset Kost og Trening på NIH. Gutta mine betyr alt for meg, og nå snart ei lita tulle.. <3 På Instagram - kristinevinje

Kategorier

Arkiv

hits